En tung eftermiddag!


 Åkte till skolan så att ja va där vid 08:10  fast vi hade sovmorron till 09:50 , men eftersom att vi har kriminologi prov på Fredag ,så duktig som ja va så pluggade ja till det istället för att sova ;) Slutade klockan 14:25 idag , hade ingen kriminologi så jag fick skjus av Ellan och hennes kille till uttran  ( hem) så att jag slapp ta bussen:)
Sen precis när ja kom hem så va de bara att gå ut med Trazzel ( hunden) , sen ringde pappa och sa att morfar hade blivit jätte dålig! så direkt efter så ringde Henric ( brorsan) och sa att de va nog bra om jag kunde komma till sjukhuset, eftersom  Henric va på sjukhuset och inte kunde hämta mig , så kom Georg och hämtade/ skjusade  mig till Sjukhuset :) tack! , så när ja kom in till sjukhuset började man gråta direkt, såg hela släkten satt samlad när ja kom upp till våningen där morfar låg och ja trodde att han skulle försvinna, för att de va väääldigt nära att han skulle lämna oss. Men han klarade sig! alla sken upp som solstrålar igen  när alla fick höra att han hade klarat sig! nästan  alla hade suttit där i ca 5 timmar, men eftersom ja och Andreas  kom samtidigt vid 5 tiden så hann vi vara där iallafall  i två timmar tills besökstiden va slut  19:00. så att jag kom hem för ca två timmar sen..
overkligt!..

puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Sandruuw

Tur att morfarn klarade sig :)love.

2007-10-23 @ 22:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0