snöö?!

 
Igår va de shooopping i stan med Ellinor :) blev faktiskt ett litetinköpinte att jag skulle shoppa något eftersom jag måste ha pengar till Thailand.. ´men icke ;) ,  så  Smart som ellinor va så tog hon sina högklackade skor i stan och fick skavsår och värk i fötterna ,haha gumman ja sa ju att de skulle göra ont i fötterna om man går i högklackat när man shoppar! efter att  ha varit i stan och sprungit runt och kollat åkte vi vidare till Farsta Centrum påvägen dit passerade  vi nått ställe som hette " Blåsut" ??! haha trodde dom drev först men inte, de finns ett sälle som heter Blåsut haha aja.. sen hälsade vi  också på en kompis som hade börjat jobba där i Farsta c trevligt :) efter  allt shopping åkte vi hem, satt och väntade på bussen i 25 minuter men det klarar  man av  när man har Ellinor brevid sig så mycket hon pratar haha de är nog nått du och jag har gemensamt pratglada männskor ;) så tiden gick snabbt.. sen kilade vi in i Tumba c  en snabbis för att ellan skulle handla hårfärg och jag skor, sen fick vi Skjus av Linus tack :)  en vääldigt trevlig dag :)
                                    
                                                       
  Brun sjal / halsduk- Nk                                                        
Två par örhängen - Nk

 Ett par örhängen + hårnålar- Hm
Röda stövlar- Din sko

                                


 Vaknade av att lillesyrran springer in i mitt rum och väcker mig  " Det snööar!! " , usch snöö inte än...
Sen idag är de dags att packa till Thailand!! så de är bara att ta fram sommarkläderna igen whiii, sen ska jag och mamma åka till morfar en liten stund senare ikväll:) sen hoppas jag få träffa Jossan också om hon inte ska vara med Emil..


Hörs ikväll 
/ S


                               
                                         



Kommentarer
Postat av: Ellan

haha mest äg!

2007-11-03 @ 11:59:26
Postat av: sofie

haha va? äg?:P

2007-11-03 @ 13:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0