saturday/ sunday

Efter att ha varit på en snabb shopping i stan med stefanie så skulle ja vidare till min kompis i Skanstull, efter att ha åkt hit och dit med tunnelbanan så blev de rätt :)  mysmys kväll :), sen i dag va ja i Fillan i stan ( fhiladelfia kyrkan) och lyssnade på när jassan och karin  sjöng.. sen gick jag och köpte en  liiiten mini prinsess tårta till  våran Kattis som fyller 17 å dag whooho grattis darling:D <3 , så ja kom som en överraskning med den :) sen va ja där en stund myss, asså hennes mammas chocklad kakor/bulle eller hur jag ska säga kom inte i håg vad dem hette  är dom godaste jag har ätit !! dom med banan smak i försvann ganska snabbt kan de ha varit katjas kille david som hade ätit upp dom  hm.... haha ;) -" David ,barnen ska också ha ! " -Katja  haha , sen nu ska ja strax ringa Sandra , sen plugga till provet i morn kul... NOT!

Natti / sofie                                                            
                                                                           image69
                                                                            Grattis darling Love you <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0