Klippning? ja tack!

Kom nyss in efter en jogging runda har varit liite slarvig med träningen efter thailand så nu va bara att sätta på sig skorna och springa en runda :)  pratade med min mami nyss om  att de kanske va dags att ja ska klippa håret? jag håller med till 100 % både färgning + klippning tack! mamma ska kolla med mammas kompis gabban om hennes dotter  skulle kunna klippa mig  yääj :) jaa blir så arg!, igår skulle min tandställning ha varit ute men inte försvann den... ja hade prov vid 10 och  jag hade tid 8:10 de skulle ta ca 2 h sa dem  att ficka å trixa med den ,så ja ..ingeting att göra åt, men fick en ny tid 14/1 åker den ut ja är ute på prakitk då men de skiter ja i  då för då ska den booort ;) haha, i morn Hoppas jag  att vi får tillbaka folkhälsoproven! vi skulle ha fått dem i går men han va sjuk ..   sen på Lördag kommer Ion från Skåne en kompis till mig och Moa till Sthlm så vi tre ska ta en fika i stan , de va typ 2 år sen vi träffade han sist :O så de ska bli naaajs :) nu ska ja kila och plugga sen blir nog jaccuzi med moa när hon kommer hem från tha woork :)

See later

Love/ Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0