Galet

Började morgonen med att påväg till bussen hade jag glömt både min mobil+ min jacka som katja skulle pröva så jag fick springa tillbaka hämta allt men glömde jackan men inte mobilen men ja strunatde  i de och skyndade mig till bussen kollade på klockan och ja hade missat bussen klockan  va 51 och bussen gick 49 skit morron!!
Ellan och jag fick ta halv bussen till skolan men hann precis. sen va de prov ( organisaton o ledarskap) hm gick väl sisådär men jag hoppas på ett Vg :)  sen pratade ja nyss me Adde padde .. men ska strax ut och springa blir en lååång spring runda till vårsta+ broängen sen hem gaalet jobbigt.. sen blire hemfärd till Stefanie en stund ikväll yääj!

Soo long suckers..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0