23/12-07

Nu äre bara en dag kvar  innan självaste julafton , då blire att åka hit och dit  men ska inte klaga :) mys mys..
sen i går så bestod hela dagen åt att julstäda sen köpa dom sista julklapparna i centrum .trodde att jag skulle vara den " ända" men de va hur mycket folk som helst , man träffade på en massa bla stefanie , christoffer och jess:)
så nu är alla julklappar klara. Jag hoppas de är snö eller frost i morron bitti:) , de har typ inte varit en " snö jul" på ca 2 år?! så  de kanske är dags för de nu:) 

 God Jul!

Puss Sofie                                     
                                                                 image81
                                                                        Bilden  är tagen av stefanie

Kommentarer
Postat av: Ellinor

God jul bejb.. =) tänkte att vi kunde ses typ i nästa vecka och åka till skönviksgården o kika lite.. fråga om handledare och tider och såå , om du vill? kramis

2007-12-23 @ 21:51:27
Postat av: Anonym

E:
aa visst de kan vi jö :D

2007-12-25 @ 18:10:09
Postat av: le steff?

haha, vadå själa min bild?
du måste ju ge mig credd för den åtminmstone O.o

2008-01-03 @ 11:22:48
Postat av: Anonym

åtminstone*

2008-01-03 @ 11:23:25
Postat av: Sofie:

jag har skrivit att bilden e tagen av dig...

2008-01-03 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0